11 april 2023

Gezocht: nieuw lid Dorpsraad communicatie

Ben je inwoner van Berkel-Enschot die weet wat er speelt in ons dorp en wil je als vrijwilliger jouw communicatieve vaardigheden inzetten voor onze inwoners en ondernemers? Dan komen wij graag met je in contact. De Dorpsraad is namelijk op zoek naar een enthousiast communicatietalent met een vlotte pen voor onze nieuwsbrieven, website en sociale media.

De Dorpsraad is een onafhankelijke stichting die bestaat uit 11 onbezoldigde vrijwilligers. Onze inspanningen richten zich vooral op het woon- en leefklimaat en belangenbehartiging voor alle inwoners. We streven naar een goede afspiegeling van ons dorp en diversiteit in achtergrond en kennis. Ons dorp groeit en er zijn veel ontwikkelingen, waarin je van betekenis kunt zijn.

Heb je interesse of wil je meer weten? Stuur je reactie dan naar info@dorpsraadberkelenschot.nl