28 april 2024

Nieuwe gedecoreerden in Berkel-Enschot

Jaarlijks viert de Dorpsraad dat er inwoners in Berkel-Enschot een onderscheiding hebben gekregen. Vandaag, op 28 april 2024, hebben we 4 nieuwe gedecoreerden van harte mogen feliciteren met hun koninklijke onderscheiding.

Tussen de viering van vorig jaar en die van vandaag zijn dat:

• • Mevrouw J. (Janny) van de Laar-Müskens. Zij is op 26 april jl. benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau.
    • De heer B. (Bart) van der Bruggen. Hij is op 26 april jl. benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.
    • De heer A. (Aernout) Dorpmans. Hij is 26 april jl. benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau.
    • De heer R. Ries Vugts. Hij is 13 mei 2023 benoemd tot Lid in de orde van Oranje Nassau.
  • Zij hebben deze onderscheiding gekregen omdat zij zich op diverse terreinen langdurig en belangeloos hebben ingezet als vrijwilliger en bijzondere prestaties hebben verricht voor de samenleving en ons dorp.  Wij zijn trots op hen.  In de speech kunt u meer over hen lezen.

• De feestelijke bijeenkomst is opgeluisterd door de aubade van muziekvereniging Concordia en de vendelgroet van het Gilde Sint Hubertus en het Gilde Sint Joris en Sint Sebastiaan. Bij deze viering zijn ook dorpsgenoten die eerder zijn gedecoreerd uitgenodigd. Er was een grote opkomst en veel gedecoreerden hebben genoten van het weerzien.